miercuri, 21 august 2013

Stâlceli haioase


-Mă încalci?
-Poftim?!
-Mă încalci?
-Adică să te încalţ?
-Nuuu, adică să îmi faci hainele să fie călcate

-----------------------------------------


În taxi. GPS-ul zice "În 30 de metri viraţi la dreapta". Dănuţ mirat "Hei, de ce să fim piraţi la dreapta?!"

----------------------------------------

Tot în taxi. Un taxi oarecare. Dănuţ e supărat că nu mergem cu domnul Cornet. Domnul Cornel e taximetristul lui preferat.


-----------------------------------------

Repetam cifrele. Îl întreb de o cifră, zice că nu o ştie, eu îi zic că dacă se gândeşte bine sigur o ştie. "Da, dar m-am înzăpăcit" (probabil pe sistemul m-am înzăpezit)

---------------------------------------

-Mami, uite un marţian!! Întorc entuziasmată capul să văd ciudăţenia. Dar era doar un dalmaţian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu